Längtar...

Längtar...
februari...kallt & snö !

onsdag 4 januari 2012

i´m back...

Go fortsättning på 2012 ! Nytt år - wow...vad åren går fort nu för tiden...kommer i håg när man var liten, då tyckte man att en vecka var jättelång & tiden kröp fram - nu är det tvärtom.
Till och börja med är man ju vuxen & har egna barn, grejen är det att nu tycker barnen oxå att tiden går fort.
Nått har hänt...men vad ?

jag funderar lite på mitt sk bloggande...
vad vill jag som bloggare förmedla ?
vad vill du som läsare ha ut av bloggen ?

jag själv känner att om jag ska läsa någpns blogg, så piggar det alltid upp med några bilder, lagom mycket text, detta är det svåra, få fram vad man vill förmedla på ett effektivt sätt...

vad tycker du en blogg ska innehålla för att vara intressant ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar