Längtar...

Längtar...
februari...kallt & snö !

fredag 15 juli 2011

fredags mys...

...då var äntligen dagen här de flesta tänker på som ; ÄNTLIGEN !! - eller ?
du får rätta mig om jag har fel :); FREDAG !!

Vi har bara de 2 minsta grabbarna hemma, de stora är hos mormor & blir lite bortskämmda. - mysigt för dem, & för mormor hoppas jag :)

Middagen är avklarad, håkan lagade maten i dag, dvs, att han åkte upp till 95:an & köpte hem pizza & kebabtallrik & allt vad det heter ! - Gott Gott
Sen blir det godis, värmeljus ( ja jag vet att det e sommar, men det e bara 14 gr ute & regn & mulet...Brrrr ) & en bra film hoppas jag vi kan klämma.
Lite spel oxå kanske ?...
Det e så mysigt att sätta sig ner med fam & spela spel ( ett vanligt hederligt spel, med tärning...)



Har förrästen kommit på ett nytt projekt för fam; en liten filminspelning till !
Vår förra film var det snart 7 år sedan vi gjorde, den blev stor succe hos släkten,
så jag hoppas kunna spinna vidare på den nya idén !
Avslöjar mer senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar